Bezorgen & Afhalen
Waar bezorgen jullie en wat zijn de bezorgopties?
Dit zijn de landen waar wij bezorgen en de bezorgopties per land:
Nederland (incl. Waddeneilanden)
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€6.95)
Bij een bestelling boven de €30 zijn de verzendkosten gratis
België
Standaard levering, van dinsdag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 18:00 (€9.95)
Bij een bestelling boven de €30 zijn de verzendkosten gratis
Hoe wordt de bezorging uitgevoerd?
Jouw bestelling wordt bezorgd met PostNL/ DHL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een track 'n trace van ons ontvangt waarmee je jouw pakket kunt volgen.
PostNL / DHL zal dan op de afgesproken verzenddag een eerste poging doen om het pakket te bezorgen.
Mocht je niet thuis zijn dan proberen ze het bij de buren af te leveren.
Als dit ook niet lukt nemen ze het pakket weer mee naar het dichtstbijzijnde pakketpunt waar je het pakket binnen 7 dagen op kunt halen. PostNL/ DHL zal in dit geval een notitie achterlaten in de app of per mail.
Ik heb geen Track & Trace mail gehad, wat nu?
Op de dag dat we je bestelling verzenden, sturen we je normaal gesproken een e-mail met een Track & Trace code.
Deze e-mail wordt uiterlijk om middernacht verstuurd. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Volg dan de onderstaande stappen:
- Check je spambox: Soms belanden onze mails per ongeluk in de spam- of junkmap.
- Check je overige mappen: Afhankelijk van je e-mailinstellingen kan de mail ook in andere mappen zoals 'Promoties' of 'Sociaal' terecht zijn gekomen.
Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice. We zorgen ervoor dat je alsnog je Track & Trace code ontvangt.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?
Dat is natuurlijk erg vervelend. Geen zorgen, we helpen je graag verder. Volg eerst deze stappen om het probleem op te lossen:
1. Controleer de Track & Trace code
In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen, staat een Track & Trace code. Via deze code kun je checken of de bezorgtijd misschien is veranderd.
2. Check je bezorgadres
Kijk even of het bezorgadres dat je hebt opgegeven klopt.
3. Kijk in je app van de vervoerder
Het kan het zijn dat je pakket bij de buren is bezorgd of dat de bezorger een nieuw bezorgmoment heeft ingepland.
4. Vraag je buren
Soms neemt een buur het pakket aan zonder dat dit duidelijk wordt aangegeven door de bezorger. Check dus even bij je buren of zij het pakket hebben aangenomen.
Heb je al deze stappen doorlopen en is je pakket nog steeds niet terecht? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan het voor je uitzoeken.
Kan ik instructies over de bezorging doorgeven?
PostNL / DHL
Jammer genoeg kunnen wij geen instructies doorgeven aan onze bezorgdiensten. Wij kunnen hen dus ook niet doorgeven dat het pakket in de schuur gezet mag worden als je niet thuis bent, bijvoorbeeld.
Je kunt natuurlijk een briefje achterlaten op de deur voor de bezorger. Wij kunnen alleen geen garantie geven dat de bezorger de instructies ook opvolgt. Mocht het pakket toch kwijtraken dan ligt de verantwoordelijkheid namelijk bij de bezorger.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat kan! Neem van te voren wel even contact met ons op.
Kan ik buiten Nederland en België laten bezorgen?
Nee, op dit moment kun je alleen bestellingen laten bezorgen in Nederland en België. We bieden geen internationale verzending aan naar andere landen.
Andere vraag?
Bekijk meer veelgestelde vragen via de klantenservice of neem contact met ons op.